neděle 2. února 2014

Na co si brousím zoubky..

Na co si brousím zoubky..

Na co si brousím zoubky.. by markvitka featuring a buckle bangle bracelet

1. bundička, křivák... všechno co vidím v obchodech se mi líbí, ale střihově to prostě není pro mě. Mám široké boky a většina těhle bundiček končí přesně tam, kde já se začínám rozšiřovat a vážně to nevypadá dobře :/ Takže až narazím na něco o pár cm delšího, co bude alespoň trochu vypasované, tak to bude výhra!
2. kotníkové boty.. to je jen takový výkřik do tmy, pač ani kotníkové boty mi nesluší, zkracují mi nohy a končí tam, kde se mi pro změnu začíná rozšiřovat lýtko, prostě nemám nohy párátka..
3. zlatý pevný náramek, který by se mi hodil k hodinkám. Chci nějaký lepší, uvidíme, co se u nás dá  vůbec sehnat, zatím jsem nekoukala.
4. lodičky.. na přiměřeném podpatku a přiměřeně pohodlné. Chci je na přezutí do práce, ne do baru, ale ani ne na běžné nošení.
5. Nars Radiant Creamy Concealer.. po všech těch nadšených recenzích jsem rozhodnutá a jen co seženu můj odstín, jdu do něj!
6. Bobbi Brown make-up.. po tom co jsem zvážila všechny pro a proti snad u všech dostupných make-upech to prozatím vyhrává tento. Takže jen zas najít padnoucí odstín a je to :))

Jaká jsou vaše přání a nutnosti pro následující dobu?

Mějte se krásně, pa M.! :))

21 komentářů:

  1. Koženú bundičku zháňam aj ja! Teraz, keď prišla táto hnusná zima ju síce ešte nepotrebujem, ale na jar ju musím mať! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda sháním zaprvé opravdu křivák. Není mi jedno, jestli to bude prostě nějaká kožená bunda. Ale jednak nechci umělinu (pravá kůže by byla drahá a masově by se to neprodávalo, takže v řetězcích je jich znatelně méně, umělina vede) a za druhé ty řetězcové bundy jsou prostě divně střižené. Na co mi sakra bude bunda, co mi nezakryje ani ledviny? (A to jsem malá.) Já nehodlám honit parádu a být in, že mám křivák. Já si kupuju bundu, protože potřebuju bundu a zároveň se mi zrovna taková líbí. V bundě sotva do pasu bych umrzla. Ušetřím a pak to bude jistit metalshop. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. prosimtě v jakým programu děláš ty koláže fotek?

    OdpovědětVymazat
  4. samé krásně věci! doufám, že všechno seženeš:) Já sháním nějaké hezké svetříky na jaro, přijde mi, že žádné nemám:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Markétko, tak až najdeš tu dobře střiženou bundu, která je delší ale vypasovaná, tak dej vědět. Vždy si nějaký křivák zkouším, ale neseděl mi ještě žádný:/

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou pěkná přání, taky bych si dala říct :). Já teď hledám taky kotníkové boty nejlépe v hnědé (velbloudí) barvě. S černými lodičkami jsem na tom stejně a pak bych ocenila nějakou pěknou menší pastelovou kabelku (crossbody). Křivák jsem koupila v HM, je to koženka, ale jsem spokojená, střihově mi sedí :)

    OdpovědětVymazat
  7. tenhle NARS korektor mám v plánu si také letos pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  8. klasický křivák moc nemusím, ale ráda bych buď něco takového - http://www.ebay.com/itm/NWT-zara-motorcycle-biker-big-lapel-pu-leather-women-snug-girl-jacket-coat-H069/271379943871?_trksid=p2045573.c100033.m2042&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.RVI%26ao%3D1%26asc%3D20192%26meid%3D4576140706755361711%26pid%3D100033%26prg%3D9059%26rk%3D0%26rkt%3D4%26sd%3D271379943871 buďto v klasické kůži/kožence nebo vestičku s tím samým provedením předního dílu, jen z hnědé broušené kůži/kožence a bílým kožíškem z vnitřní strany :)
    a ten Nars korektor mě také láká!

    OdpovědětVymazat
  9. Minimálně ten Bobbi Brown make-up vypadá moc dobře:-)

    OdpovědětVymazat
  10. jeden čas som tiež márne patrala po pevnom náramku a aby som mohla kombinovať, tak pre zmenu nielen v zlatej, ale aj v striebornej, na niečo také som narazila u michaela korsa, ale kedže by musel letieť cez oceán vyšiel by ma na raz toľko, navyše by som si ho radšej vopred vyskúšala...misiu som teda odložila do neurčita, že mi niečo šprkne do nosa..nars concealer by som tiež rada skúsila, teraz mám iný a nič moc..a bobbi brown...no, čo ti budem hovoriť tiež by som si dala povedať:)

    OdpovědětVymazat
  11. Na ten korektor od Narsu si taky brousím zoubky :-)

    http://lostincosmeticsworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Zrovna takové botičky bych vážně potřebovala :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  13. Ovšem ty kotníkové boty jsou top!

    OdpovědětVymazat
  14. Lodičky ti doporučuju z M&S!!! nádherně pohodlné,cenově dostupné... a klasické

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj :) Pokud se zajímáš o hubnutí, fitness a nebo tě jen prostě baví zdravý životní styl, navštiv můj blog :) Přidávám články, které by tě mohli zajímat :) http://beautyhealthyfitgirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. tiez by som par takych veci potrebovala :)

    http://beautybybellatrix.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. S těmi bundičkami to mám stejně. Letos jsem ještě nenašla ani jednou, která by pro mě neměla příšernou délku (rozuměj, byla příliš krátka) a byla tak pro mě naprosto nepoužitelná.

    OdpovědětVymazat
  18. Good work keep it up thanks a lot for sharing with us....

    OdpovědětVymazat
  19. Ja som si teraz objednala peknu kozenu(nekozenu) bundicku zo Sheinside, bol to moj prvy nakup tak snad bude aj uspesny :) a co sa tyka naramku presne ten isty mam vo wishliste :)

    OdpovědětVymazat