čtvrtek 5. června 2014

Bourjois Happy Light foundation

Tak po hrooozně dlouhé době se vracím :)) Prostě nastal ten správný čas!! A upřímně.. už mi ten blogosvět začínal chybět!
Čím jiným začít, než mým objevem? Objevem, který mi pomohl v těžkých chvílích? Objevem, který se bude báječně hodit i do teplých dnů?


Bourjois Happy Light foundation, make-up, který dokáže pleť hydratovat, je lehký, neucpává póry..
Chtěla bych se držet stručnějších popisů, říct jen to podstatné. A to je v tomto případě především to, že je opravdu vhodný pro suchou pleť! Trpím na ekzémy a měla jsem hrůzostrašnou vyrážku po krému Mixa, oteklý obličej, že byste mě nepoznali.. Následovalo období sucha. A i když na jiné nedokonalosti pleti poslední dobou netrpím, sjednotit tón pleti a dodat mu zdravější jas, rozhodně chci.

Na to všechno, plus ta HYDRATACE!!, splňuje 100% Bourjois Happy Light.


Navíc skleněná lahvička s pumpičkou, co víc si přát. :)

Jediné mínus... na pleti nevydrží. Nebo přesněji - nevydrží celý den. Nejlepší je tak prvních 6 hodin, potom se začne slévat, ubývat ze tváří..


Podle mě je to skvělý make-up pro suchou pleť bez větších nedokonalostí. A takový jsem poslední dobou hledala, takže ano, jsem spokojená :))

Cena na netu se různí, já koupila za necelých 250,--/30 ml, v obchodě je to vetšinou přes 400,--Kč.
Odstín mám 53 Golden Beige, když jsem se vrátila z dovči, tak to bylo ideální, jinak bych volila raději o odstín světlejší. Odstíny mi celkově připadají vždy o jeden tmavší než je tomu u Healthy Mix - tam mám 54 a barevně jsou na tom stejně :)

Co vy a make-upy Bourjois? Jaký je váš poslední objev??

Mějte se, pa M.! :))

14 komentářů:

  1. Já mám v poslední době pleť spíše mastnější, takže pro mě tento MU asi příliš nebude.. nicméně Bourjois jako kosmetika mě láká moc, tak snad ji brzy někde ukořistím:)
    Jinak můj poslední objev je asi... Great Lash řasenka od Maybelline, neustále mě nepřestává překvapovat, i po jak dlouhé době ji mám a jak dlouho už ji používám.. dělá prostě pořád krásné řasy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na mastnější určitě není, podle mě by ti na pleti jednoduše nedržel :)) Ale jinak Bourjois vážně doporučuji, i např. řasenku mám od nich nejoblíbenější, a to Volume Glamour Ultra black :) A paradoxně.. mně se nejlépe s řasenkou pracuje až když je tak dva měsíce stará :D

      Vymazat
  2. Já jsem dříve používala BB, ale přestala jsem s tím protože zas tak hroznou pokožku nemám.:)
    Každopádně na tento make-up jsem slyšela/četla hodně dobrých ohlasů, ale já mám mastnou pleť. :)
    Ale moc ráda bych ho zkusila :)
    Pěkná recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas k BB krémům nikdy nepřilnula, asi jsem nenarazila na ten pravý pro sebe :) Já bych se být tebou jen bála, že se po něm budeš hodně lesknout, jestli preferuješ matný finiš, tak to nebude asi holt to pravé..

      Vymazat
  3. Markvitko, super že jsi zpět! Zrovna nedávno jsem u tebe byla očumovat kde vězíš :) Doufám, že budeš přispívat často :)
    S tou Mixou jsem to četla už u někoho, docela síla... Já od nich nedávno dostala vzoreček a byla hrozně spokojená, ale bylo to pro věk 45+, tak to asi nebyl samý krém :D
    Co se makeupu týče, hodně mě lákal, ale jsem teda ráda, že jsem si ho nevzala - pleť mám mastnější a navíc výdrž 6 hodin je dle mého ukrutné málo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuji za milé přivítání! :))
      6 hodin je vážně málo, když jdu z práce (dělám většinou 6-8 hodin), tak už to žádná hitparáda není a když vím, že budu někde celý den, tak raději použiji jiný.. Ale když se s ním ráno nalíčím, tak jsem moc spokojená :D

      Vymazat
  4. Já si teda Mixu koupila v období, kdy masakr, vysušené rudé fleky, pupínky. První dva dny mě trochu pálila pleť a zčervenala mi a pak jak když utne. A podráždění zmizelo, suchost taky. Měla jsem CC cream proti začervenání a za mě teda spokojenost, koupím si ho zase na podzim, až budu trpět na hodně suchou pleť. Teď mám od nich hydratační krém, je lehčí, na teplejší období super. A to je co říct, mám citlivou, suchou pleť a prakticky všechno mi navíc ucpává póry.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já rozhodně nechtěla Mixu nějak hanit, měla jsem tělové mléko a bylo taky dobré, jen ten krém na obličej, taky nějaký hydratační, mi udělal pěknou paseku, po ničem jiném to být nemohlo :/ Ale pleť se mi po něm dávala do kupy hodně dlouho, tak mi nedalo to nezmínit :)

      Vymazat
    2. To jsem pochopitelně říct nechtěla, jen přidávám svou zkušenost. Všimla jsem si, že ty ohlasy na jejich produkty jsou dost protipólné. Buď absolutní nadšení, jak to pomohlo, do puntíku splnilo, co slíbilo nebo průšvih a dotyčná se osypala. :-) (Alespoň u CC creamu, ten hydratační je takový nenadchne, neurazí, hydratuje jako normální krém, ale za mě má sto bodů, že jsem se po něm neopupínkovala, což se mi děje skoro po všem, co zkusím používat pravidelně/dlouhodobě.)

      Vymazat
  5. konečně jsi zpátky! já make-upy od Bourjois zatím nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  6. Make-upy od Bourjois mě moc lákají, sice píšeš, že nevydrží celý den, ale já ho nakonec přeci jen risknu :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/spotrebovano-kveten-2014.html

    OdpovědětVymazat
  7. Já kosmetiku Bourjois miluju. A také jsem ráda, že zase přispíváš :). Můj nejoblíbenější makeup od Bourjois je Healthy mix radiance, Happy light jsem měla ve vzorku a bohužel i nejsvětlejší odstín je na mě moc tmavý. S dovolením přidám odkaz na článek o Healthy mix radiance:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/07/bourjois-healthy-mix-radiance.html

    A v právě probíhající giveaway můžeš vyhrát řasenku Bourjois volume glamour max, která je moje nejoblíbenější ;-).

    OdpovědětVymazat
  8. tenhle makeup zrovna používám a jsem s ním moc spokojená, akorát má na mě moc malé krytí, ale souhlaísm, že do veder je ideální!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Make-upy od Bourjois mi skvěle sednou, je to taková moje jistota. Vyzkoušela jsem flower perfection, healty mix i 123 perfect. Můj největší objev je zatím stín na obočí se štetcem 17TL od Inglotu.

    OdpovědětVymazat