pátek 20. června 2014

Věřím na zázraky, věřím v REALASH!

Není to tak dávno, co jsem na sebe koukala do zrcadla a napadlo mě, že moje řasy už dávno nejsou to, co bývaly. Ač se každý večer pečlivě odličuji, dennodenní nanášení řasenky jim asi moc neprospívá. Takže jsem začala pokukovat po nějakém tom séru na růst řas. Nabídka na spolupráci od REALASH tedy přišla jako na zavolanou! Jak bych jen mohla odmítnou mít zase  dlouhé a husté řasy?


Sérum mi přišlo v krásném balíčku, který jsem s nadšením ihned otevřela. Balení séra REALASH je velmi elegantní, takže to dodá na pocitu výjimečnosti již při používání J


Na fotkách můžete vidět mé řasy nyní - aktuální stav. Začínám testovat a za měsíc se můžete těšit na první výsledky! Teda já se na ně těším ani nevíte jak! A hlavně, věř a víra tvá.. i když tady lze účinek velmi snadno změřit, takže mě ani vás nikdo neošálí J V příštím článku i podrobněji vyfotím samotný aplikátor a řeknu k séru více informací.



Držte mi palce, chci být jako mrkací panenka!


PaPa M.! :)

2 komentáře:

  1. tohle sérum mě dost láká :)

    OdpovědětVymazat
  2. Včera jsem ho začala testovat, takže jsem na něj zvědavá :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/serum-na-rasy-aneb-realash-trochu-jinak.html

    OdpovědětVymazat